Віртуальна бібліотека
Загалом шкільний рюкзак у середньому важить до 6 кілограмів. Це не зручно. Замінити гору необхідних книг зможе відтепер один планшет. Завантажити підручники шкільної програми з 1 по 11 клас можна тепер безкоштовно. З’явилась онлайн-бібліотека, де дані книги є в наявності.
– Усі підручники оновленні згідно навчальної програми на 2016/2017 рік, рекомендованою МОН України. Тут зібрані підручники різних видавництв та авторів, в основному, у форматі PDF. Файли з підручниками не містять вірусів, тому є абсолютно безпечними для ваших комп’ютерів та мобільних пристроїв, – зазначають в онлайн-бібліотеці.
Вибираєте необхідний вам клас та натискаєте натиснути кнопку з зображенням zip архіву, або uTorrenta. Завантажити підручник безкоштовно ви можете на сторінці mta.ua.
– Усі підручники оновленні згідно навчальної програми на 2016/2017 рік, рекомендованою МОН України. Тут зібрані підручники різних видавництв та авторів, в основному, у форматі PDF. Файли з підручниками не містять вірусів, тому є абсолютно безпечними для ваших комп’ютерів та мобільних пристроїв, – зазначають в онлайн-бібліотеці.
Вибираєте необхідний вам клас та натискаєте натиснути кнопку з зображенням zip архіву, або uTorrenta. Завантажити підручник безкоштовно ви можете на сторінці mta.ua.
Письменники читають тексти і розповідають про себе на відео до оновленої програми з "Літературного читання".
Відео можна переглянути на порталі EdEra, вони також доступні також на каналі YouTube-каналі проекту.
Письменниця Валентина Вздульська, чиї тексти потрапили до програми після оновлення, розказує про свою книжку-картинку, яку можна прочитати використовуючи не лише текст, а й ілюстрації.
Письменниця Валентина Вздульська, чиї тексти потрапили до програми після оновлення, розказує про свою книжку-картинку, яку можна прочитати використовуючи не лише текст, а й ілюстрації.
Як батьки можуть допомогти першокласнику уникнути труднощів
1)Організуйте розпорядок дня:
• стабільний режим дня;
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.
2) Формуйте у дитини уміння спілкуватися
• Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новими дорослими, з іншими дітьми, чи вміє він взаємодіяти, співпрацювати.
3) Приділіть особливу увагу розвитку довільності
• Вчіть дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Він повинен уміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.
4) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини
• Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи (дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, буря, світанок, захід).
• Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати пору року на вулиці за картинками.
• Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, головних уборів, видів взуття, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок та їх героїв.Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго; 10-15 хвилин - ось межа, а потім він повинен відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.
• Розвивайте зв'язну мову дітей. Вчіть переказувати казки, зміст мультфільмів.
• Складайте оповідання за картинками.
• Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей. Промовляйте скоромовки.
• Можна займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (будинок, ліс, куля, суп). Навчіть знаходити слова, які мають у своєму складі однакові літери, наприклад, звук «л».
• Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (Коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.
• Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, позаду, праворуч, ліворуч, зверху, над, під, за, перед.
• Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь), нанизування намистин, гудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів (спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами (мозаїка).Увага! При виконанні будь-яких письмових завдань стежте за правильним положенням ручки (олівця), зошита, позою школяра! Рука не повинна бути сильно напружена, а пальці - трохи розслаблені.
• Копіюйте фігури. Це завдання сприяє розвитку координації, вмінню правильно сприймати фігури, розташовані на площині аркуша, розрізняти прямі, криві, похилі дотримуватися співвідношення штрихів і положення фігур між собою.Увага! При виконанні графічних завдань важливі не швидкість, не кількість зробленого, а точність виконання - навіть самих простих вправ.
• Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новими дорослими, з іншими дітьми, чи вміє він взаємодіяти, співпрацювати.
3) Приділіть особливу увагу розвитку довільності
• Вчіть дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Він повинен уміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.
4) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини
• Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи (дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, буря, світанок, захід).
• Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати пору року на вулиці за картинками.
• Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, головних уборів, видів взуття, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок та їх героїв.Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго; 10-15 хвилин - ось межа, а потім він повинен відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.
• Розвивайте зв'язну мову дітей. Вчіть переказувати казки, зміст мультфільмів.
• Складайте оповідання за картинками.
• Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей. Промовляйте скоромовки.
• Можна займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (будинок, ліс, куля, суп). Навчіть знаходити слова, які мають у своєму складі однакові літери, наприклад, звук «л».
• Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (Коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.
• Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, позаду, праворуч, ліворуч, зверху, над, під, за, перед.
• Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь), нанизування намистин, гудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів (спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами (мозаїка).Увага! При виконанні будь-яких письмових завдань стежте за правильним положенням ручки (олівця), зошита, позою школяра! Рука не повинна бути сильно напружена, а пальці - трохи розслаблені.
• Копіюйте фігури. Це завдання сприяє розвитку координації, вмінню правильно сприймати фігури, розташовані на площині аркуша, розрізняти прямі, криві, похилі дотримуватися співвідношення штрихів і положення фігур між собою.Увага! При виконанні графічних завдань важливі не швидкість, не кількість зробленого, а точність виконання - навіть самих простих вправ.
Немає коментарів:
Дописати коментар